en

 googleIcon youtubeIcontwitterOAlinkedin

Η OTEAcademy γιόρτασε την «Παγκόσμια Ημέρα Εμπειρίας Πελάτη» για 4η συνεχή χρονιά!

 

Η OTEAcademy, μοναδικό στην Ελλάδα μέλος του διεθνούς οργανισμού Customer Experience Professionals Association (CXPA), γιόρτασε στις 5 Οκτωβρίου την Παγκόσμια Ημέρα Εμπειρίας Πελάτη, σε συντονισμό με τα υπόλοιπα μέλη του CXPA ανά τον κόσμο.

Στην ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις της OTEAcademy, οι παρευρισκόμενοι ήρθαν σε επαφή με την αξία του Customer Experience, διασκέδασαν και είχαν την ευκαιρία να κερδίσουν ένα μοναδικό ταξίδι προσφορά της airtickets.gr.  

Παράλληλα, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, πραγματοποιήθηκε ένα Customer Experience Networking workshop στο οποίο συμμετείχαν εταιρείες από διάφορους κλάδους που πιστεύουν στην αξία της Εμπειρίας Πελάτη, ανάμεσά τους οι Oracle Hellas, Eurobank, COSMOTE, ΑΒ Βασιλόπουλος, Interamerican, SWAROVSKI, airtickets.gr, Media Markt Greece, Huawei, Intersys, ReGeneration, Κραταιόν κ.ά.

Οι συμμετέχοντες μοιράστηκαν τις εμπειρίες τους, ενημερώθηκαν για το διεθνή οργανισμό CXPA και έθεσαν τα θεμέλια για την ανάπτυξη της καλύτερης δυνατής Εμπειρίας Πελάτη στο μέλλον και στην Ελλάδα.

 c2x2016 2

 

Bonus William Hill
Bonus Ladbrokes
Back to Top
p1        MSITA member logo small     p7           p12
 

The PMI Registered Education Provider logo is a registered mark of the Project Management Institute, Inc.

Copyright © 2013 OTEAcademy | All Rights Reserved.

 

Premium Templates