en

 googleIcon youtubeIcontwitterOAlinkedin

OTEAcademy

Η άποψη σας είναι σημαντική για εμάς! Παρακάτω θα βρείτε σχόλια πελατών:

Υπέροχο εξεταστικό κέντρο
 
Ημερομηνία: 20 April 2015
Δημοσιεύτηκε: Κυριάκος Χατζηευθυμιάδης
ΒC2X® Branded Customer Experience Excellence (Group 401): Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα ήταν απόλυτα κατανοητό και πολύ μορφωτικό . Με λίγα λόγια τέλειο !
 
Ημερομηνία: 20 February 2015
Δημοσιεύτηκε: Πιτυλάκης Εμμανουήλ
Αξιόλογο επαρκές - στοχούμενο. Θα πρέπει να καθιερωθούν σε μόνιμη βάση στο τρόπο σκέψης και στην εξέλιξη αν θέλουμε να γίνουμε διαφορετικοί από τους άλλους.
 
Ημερομηνία: 19 February 2015
Δημοσιεύτηκε: Μανέντης Λάμπρος
Εργαστήρι - Retail Representatives Team - 4η Ομάδα: Πολύ καλό σεμινάριο αντάξιο των προσδοκιών μου +1.
 
Ημερομηνία: 19 February 2015
Δημοσιεύτηκε: Ελευθεράκης Μιχάλης
ΒC2X® Branded Customer Experience Excellence (Group 398): My experience your experience our WOW foundation.
 
Ημερομηνία: 19 February 2015
Δημοσιεύτηκε: Μαυρογιάννη Μαρία
Train the trainer (Εκπαίδευση Εκπαιδευτών): Απολαυστικό από την αρχή μέχρι και το τέλος το σεμινάριο. Νέες ιδέες και τακτικές που θα καταφέρω να εφαρμόσω άμεσα. Ευχαριστώ.
 
Ημερομηνία: 14 February 2015
Δημοσιεύτηκε: Ευάγγελος Βολτέρας
Τεχνικές Ανάπτυξης Δικτύου Χαλκού (4ο Τμήμα): Η οργάνωση του σεμιναρίου , η καλή δουλεία και γενικότερα οι εισηγητές με τη γνώση και τη μεταδοτικότητα τους ήταν πολύ καλά. Θ πρέπει να περάσουν από το πρόγραμμα όλοι όσοι ασχολούνται με τέτοια έργα.
 
Ημερομηνία: 13 February 2015
Δημοσιεύτηκε: Μακρή Σοφία
Module 8: Οι χώροι και οι εισηγητές πάρα πολύ καλοί. Ήταν κατάλληλα εξοπλισμένες και σε πραγματικές συνθήκες.
 
Ημερομηνία: 11 February 2015
Δημοσιεύτηκε: Νικοπουζάκης Αλέξανδρος
Module 1: Εισηγητές σαν τους συγκεκριμένους θα πρέπει να είναι παντού, σε όλα τα σεμινάρια. Ένα μεγάλο μπράβο.
 
Ημερομηνία: 11 February 2015
Δημοσιεύτηκε: Σουλελές Σταύρος
ΒC2X® Branded Customer Experience Excellence (Group 379): Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα ήταν πλήρη. Ως πρώτη επαφή το θεωρώ άρτιο . Θετική η συμμετοχή διαφορετικών ειδικοτήτων στο σεμινάριο.
 
Ημερομηνία: 11 February 2015
Δημοσιεύτηκε: Λιαπίκου Κωνσταντίνα
ΒC2X® Branded Customer Experience Excellence (Group 376): Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα στοχεύει και τελικά επιτυγχάνει την βελτιστοποίηση της απόδοσης των εργαζομένων στον όμιλο.
 
Ημερομηνία: 11 February 2015
Δημοσιεύτηκε: Λεπίπα Βάνα
ΒC2X® Branded Customer Experience Excellence:
Μας δόθηκαν ερεθίσματα από παραδείγματα σε παγκόσμια κλίμακα που μπορούν να αποτελέσουν έμπνευση για την βελτιστοποίηση των περιεχομένων υπηρεσιών μας. Αξιοποίηση της συνεργασίας μεταξύ όλων των τομέων εργασίας διότι οι επιδράσεις έχουν και άμεσο και έμμεσο αντίκτυπο στην συνολική εικόνα του οργανισμού.
 
Ημερομηνία: 02 February 2015
Δημοσιεύτηκε: Σοφία Κυράνου
Module 1: Πολύ καλή η ύλη, το πρόγραμμα, οι εισηγητές. Είμαι πολύ ικανοποιημένος. Μακάρι να έρθω και σε άλλα σεμινάρια.
 
Ημερομηνία: 29 January 2015
Δημοσιεύτηκε: Ανώνυμο
ΒC2X® Branded Customer Experience Excellence (Group 355): Το σεμινάριο βοήθησε όλους μας να αναπτύξουμε την έννοια της εμπειρίας πελάτη και να την υιοθετήσουμε στη καθημερινότητα μας.
 
Ημερομηνία: 29 January 2015
Δημοσιεύτηκε: Δραμουντάνης Μιχάλης
ΒC2X® Branded Customer Experience Excellence (Group 355): Ο εισηγητής ήταν πάρα πολύ καλά οργανωμένος με προθυμία και μεταδοτικότητα. Συνιστάται ανεπιφύλακτα.
 
Ημερομηνία: 29 January 2015
Δημοσιεύτηκε: Δοκιμάκης
ΒC2X® Branded Customer Experience Excellence (Group 350): Αποτελεί μια WOW εμπειρία για τον εσωτερικό πελάτη και καταλήγει σε WOW εμπειρία για τον εξωτερικό.
 
Ημερομηνία: 29 January 2015
Δημοσιεύτηκε: Δερέμπεη Ειρήνη
ΒC2X® Branded Customer Experience Excellence (Group 354): Θα ήθελα πολύ να μπορούν να λαμβάνουν μέρος εργαζόμενοι από πολλές εταιρείες του ιδιωτικού τομέα και πληροφόρηση του δημοσίου!
 
Ημερομηνία: 29 January 2015
Δημοσιεύτηκε: Ηγουμενακη Σύλβια
ΒC2X® Branded Customer Experience Excellence (Group 346): Συναρπαστική Εμπειρία , μαζί με το induction day είναι δράσεις που συναντάς μόνο στις καλές εταιρείες του εξωτερικού.
 
Ημερομηνία: 28 January 2015
Δημοσιεύτηκε: Αχιλλέας Αθανασιάδης
Module 1 (GROUP 20): Από το 2006 που εργάζομαι στον ΟΤΕ Το σεμινάριο είναι το πιο χρήσιμο.
 
Ημερομηνία: 27 January 2015
Δημοσιεύτηκε: Ιωάννης Σφήκας
Εκπαίδευση σε βασικές γνώσεις Η/Υ Νέων Εργαζομένων σε ΣΥΠ: Θερμά συγχαρητήρια για την παραδειγματική υπομονή και την καλή εκπαίδευση . Ευχαριστώ.
 
Ημερομηνία: 27 January 2015
Δημοσιεύτηκε: Γκιουλιώνη Ελένη
Εκπαίδευση σε βασικές γνώσεις Η/Υ Νέων Εργαζομένων σε ΣΥΠ: Απολαυστικό από την αρχή μέχρι και το τέλος το σεμινάριο. Νέες ιδέες και τακτικές που θα καταφέρω να εφαρμόσω άμεσα. Ευχαριστώ.
 
Ημερομηνία: 14 January 2015
Δημοσιεύτηκε: Ευάγγελος Βολτέρας
Εργαστήρι Retail Representatives Team-1η Ομάδα: Η επαναπροσέγγιση της πώλησης είναι σημαντική για την αποτελεσματικότερη πώληση και για έναν επαγγελματία πωλητή.
 
Ημερομηνία: 18 November 2014
Δημοσιεύτηκε: Αριστοτέλης
Συμμετείχα και εγώ στη γιορτή για την "Παγκόσμια Ημέρα Εμπειρίας Πελάτη" και θα ήθελα να μοιραστώ μαζι σας ότι ήταν ένα υπέροχο συναίσθημα που ζει μια φορά κανεις. Απλά υπέροχο!!
 
Ημερομηνία: 15 October 2014
Δημοσιεύτηκε: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΥΡΛΑΣ
Συμμετείχα και εγώ στη γιορτή για την "Παγκόσμια Ημέρα Εμπειρίας Πελάτη" και θα ήθελα να μοιραστώ μαζι σας ήταν όλα όμορφα.
 
Ημερομηνία: 15 October 2014
Δημοσιεύτηκε: Παναγιώτης Ματζιούνης
Συμμετείχα και εγώ στη γιορτή για την "Παγκόσμια Ημέρα Εμπειρίας Πελάτη" και θα ήθελα να μοιραστώ μαζι σας ότι ήταν πολύ ωραία και ζήσαμε μεγάλες στιγμές .
 
Ημερομηνία: 14 October 2014
Δημοσιεύτηκε: Έρικα
Συμμετείχα και εγώ στη γιορτή για την "Παγκόσμια Ημέρα Εμπειρίας Πελάτη" και θα ήθελα να μοιραστώ μαζι σας ότι πέρασα υπέροχα , διασκέδαστικά και γέλασα πολύ …μουαχαχαχαχα happy people!
 
Ημερομηνία: 14 October 2014
Δημοσιεύτηκε: Χριστίνα Σπυροπούλου
Συμμετείχα και εγώ στη γιορτή για την "Παγκόσμια Ημέρα Εμπειρίας Πελάτη" και θα ήθελα να μοιραστώ μαζι σας τη χαρά μου και τις γνώσεις μου .
 
Ημερομηνία: 14 October 2014
Δημοσιεύτηκε: Μπέλλα Κυριακή
Συμμετείχα και εγώ στη γιορτή για την "Παγκόσμια Ημέρα Εμπειρίας Πελάτη" και θα ήθελα να μοιραστώ μαζι σας την πρόθεσή μου να στεριώσω στον ΟΤΕ και στην e-value για πάντα .
 
Ημερομηνία: 14 October 2014
Δημοσιεύτηκε: Ζαμπέτας Δημήτρης
Συμμετείχα και εγώ στη γιορτή για την "Παγκόσμια Ημέρα Εμπειρίας Πελάτη" και θα ήθελα να μοιραστώ μαζι σας ότι είμαι ευτυχισμένη και να ευχηθώ σε όλους σας το ίδιο . Η ζωή είναι μια τρέλα ζήσε-αγάπα-γέλα.
 
Ημερομηνία: 14 October 2014
Δημοσιεύτηκε: Ελισάβετ Νίνου
Συμμετείχα και εγώ στη γιορτή για την "Παγκόσμια Ημέρα Εμπειρίας Πελάτη" και θα ήθελα να μοιραστώ μαζι σας την τρέλα μου .
 
Ημερομηνία: 13 October 2014
Δημοσιεύτηκε: Αγγελική Κουκουνάρη
Συμμετείχα και εγώ στη γιορτή για την "Παγκόσμια Ημέρα Εμπειρίας Πελάτη" και θα ήθελα να μοιραστώ μαζι σας ότι με λένε πέρασα ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ όπως έγραψα και στο καρτελάκι το μικρό .
 
Ημερομηνία: 12 October 2014
Δημοσιεύτηκε: Δανάη Μαντζουράνη
Συμμετείχα και εγώ στη γιορτή για την "Παγκόσμια Ημέρα Εμπειρίας Πελάτη" και θα ήθελα να μοιραστώ μαζι σας ένα πιο όμορφο , πιο γλυκό, πιο καραμελένιο , πιο ξέγνοιαστο , πιο ανθρώπινο αύριο.
 
Ημερομηνία: 12 October 2014
Δημοσιεύτηκε: Φωτεινή Γρούνη
Συμμετείχα και εγώ στη γιορτή για την "Παγκόσμια Ημέρα Εμπειρίας Πελάτη" και θα ήθελα να μοιραστώ μαζι σας τίποτα βασικά γιατί τα θέλω όλα δικά μου.
 
Ημερομηνία: 11 October 2014
Δημοσιεύτηκε: Χατζησυμεόν Μαριλένα
Συμμετείχα και εγώ στη γιορτή για την "Παγκόσμια Ημέρα Εμπειρίας Πελάτη" και θα ήθελα να μοιραστώ μαζι σας τη χαρά μου και την θετική μου σκέψη . Life is to short to wait.
 
Ημερομηνία: 11 October 2014
Δημοσιεύτηκε: Μαρία Κεφαλληνού
Συμμετείχα και εγώ στη γιορτή για την "Παγκόσμια Ημέρα Εμπειρίας Πελάτη" και θα ήθελα να μοιραστώ μαζι σας ότι ήταν ένα χαρούμενο διάλλειμα διαφορετικό από τα άλλα. Συγχαρητήρια και Ευχαριστώ!
 
Ημερομηνία: 11 October 2014
Δημοσιεύτηκε: Νίκος Κλάδης
Συμμετείχα και εγώ στη γιορτή για την "Παγκόσμια Ημέρα Εμπειρίας Πελάτη" και θα ήθελα να μοιραστώ μαζι σας γιατί η θετική εμπειρία πελάτη έχει για εμάς Αξιά!
 
Ημερομηνία: 10 October 2014
Δημοσιεύτηκε: Ελένα Δούνια
Συμμετείχα και εγώ στη γιορτή για την "Παγκόσμια Ημέρα Εμπειρίας Πελάτη" και θα ήθελα να μοιραστώ μαζι σας τη σημασία του να έχουμε κοινό στόχο.
 
Ημερομηνία: 10 October 2014
Δημοσιεύτηκε: Θεοδώρα Αγγελακοπούλου
Συμμετείχα και εγώ στη γιορτή για την "Παγκόσμια Ημέρα Εμπειρίας Πελάτη" και θα ήθελα να μοιραστώ μαζι σας ότι ζήσαμε μεγάλες στιγμές και ευχαριστούμε για όλα.





 
Ημερομηνία: 10 October 2014
Δημοσιεύτηκε: Γεωργία Τσάμη
Καλή πρωτοβουλία της Cosmote για την διάδοση των καλών πρακτικών στην επιχειρηματική συνέχεια στην Ελληνική αγορά.
 
Ημερομηνία: 17 September 2014
Δημοσιεύτηκε: Διαμαντίνα Σταθάτου, First Data, CBCI
Εξαιρετικό επίπεδο εκπαίδευσης τόσο ως προς την ύλη και περιεχόμενο του σεμιναρίου όσο και στην υλοποίηση και πρακτική εφαρμογή του.
 
Ημερομηνία: 16 September 2014
Δημοσιεύτηκε: Καρνούτσου Κονχύλια Co.M.E.T. SfE in ΑRLA
Εξαιρετικό επίπεδο εκπαίδευσης τόσο ως προς την ύλη και περιεχόμενο του σεμιναρίου όσο και στην υλοποίηση και πρακτική εφαρμογή του.
 
Ημερομηνία: 16 September 2014
Δημοσιεύτηκε: Καρνούτσου Κονχύλια Co.M.E.T. SfE in ΑRLA
Θερμά συγχαρητήρια στη γνώση, επίγνωση και θέρμη του ΟΤΕ Group και των μελών της υπηρεσίας BCM για την πρωτοβουλία και υποστήριξη του project.
 
Ημερομηνία: 16 September 2014
Δημοσιεύτηκε: Γεώργιος-Αλεξανδρος Κολοβος, Nestle - CBCI
Είναι ένα εξαιρετικό πρόγραμμα το οποίο πρέπει να το παρακολουθήσει κάθε επαγγελματίας που σχετίζεται με την εξυπηρέτηση πελατών.
 
Ημερομηνία: 14 September 2014
Δημοσιεύτηκε: Μανιδάκης Μιχαήλ, ΒC2X® Branded Customer Experienc
Έχω την αίσθηση ότι φεύγω από το σεμινάριο πιο πλούσιος εμπειρικά και συναισθηματικά. Ευχαριστώ πολύ!
 
Ημερομηνία: 12 September 2014
Δημοσιεύτηκε: Τσιλιώνης Ιωάννης, ΒC2X® Branded Customer Experien
Οι εταιρείες δείχνουν ότι το ανθρώπινο δυναμικό είναι ο σημαντικότερος παράγοντας. Η OTEAcademy το δείχνει εμπράκτως.
 
Ημερομηνία: 12 September 2014
Δημοσιεύτηκε: Γκλίναβος Χρήστος, ΟΤΕ Α.Ε., ΒC2X®
Εξαιρετική, διαφορετική ημέρα εκπαίδευσης που δίνει τροφή για σκέψη και εξέλιξη.
 
Ημερομηνία: 11 September 2014
Δημοσιεύτηκε: Ευαγγελoπουλού Μαρία, ΒC2X®
Από το πιο ενδιαφέρον και διαδραστικό σεμινάριο που έχω παρακολουθήσει.
 
Ημερομηνία: 11 September 2014
Δημοσιεύτηκε: Μανίος Απόστολος, Start up crash course MTN
Οι εγκαταστάσεις προσομοίωσης των real time συνθηκών εργασίας , ήταν το καλύτερο που χαράχθηκε στη μνήμη μου μέχρι στιγμής ως συμμετέχων στο ACT 2 .

Συγχαρητήρια στους διοργανωτές !
 
Ημερομηνία: 13 June 2014
Δημοσιεύτηκε: Δημήτριος Νικοδέλης
Άψογοι χώροι, υποδειγματική οργάνωση, εισηγητές που «αιχμαλώτισαν» το ενδιαφέρον μου (με ότι είπαν και όπως το είπαν)!
 
Ημερομηνία: 11 April 2014
Δημοσιεύτηκε: Μάριος Πάλλης, Γ Γραμματέας ΔΣ- ΙΟΑΣ Πάνος Μυλωνάς
I really enjoyed the workshop. I learned a lot and left with inspiration on what XC really is.
 
Ημερομηνία: 11 April 2014
Δημοσιεύτηκε: Christine Drager, Deutsche Telekom
Από τα πιο ενδιαφέροντα workshops που έχω παρακολουθήσει. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα!
 
Ημερομηνία: 11 April 2014
Δημοσιεύτηκε: Σεραφίνα Αβραμίδου, SAPT Hellas
Ήταν πραγματικά πολύ χρήσιμο γιατί έμαθα πράγματα που θα κάνουν τη δουλειά μου ευκολότερη και πιο αποτελεσματική.
 
Ημερομηνία: 11 April 2014
Δημοσιεύτηκε: Σωτήρης Μπαράτσας, AIESEC Athens
It was a very interactive, positive and interesting workshop and differentiated itself from other workshops I have participated before.
 
Ημερομηνία: 11 April 2014
Δημοσιεύτηκε: Sina Simons, Deutsche Telekom
High degree of interaction and thought provoking examples. Room turned into challengers… Now need to focus the energy.
 
Ημερομηνία: 11 April 2014
Δημοσιεύτηκε: Jon Talbot, Deutsche Telekom
Πολύ ενδιαφέρον και επεκτείνει τον τρόπο σκέψης.
 
Ημερομηνία: 11 April 2014
Δημοσιεύτηκε: Γκότση Αναστασία, Νέο Ινστιτούτο Καταναλωτών
Το σεμινάριο ήταν μία όαση πληροφορίας για τις Μ.Κ.Ο. που θέλουν να χρησιμοποιήσουν ορθολογικά τα Social Media.
 
Ημερομηνία: 11 April 2014
Δημοσιεύτηκε: Παναγιώτης Κάρδαρης, «Ενδιαφέρομαι»
Φόρμα Αποστολής
* υποχρεωτικά πεδία.
Όνομα:*
Email:*
Φωτογραφία:
Η φωτογραφία πρέπει να έχει διαστάσεις 500x500 px και 250 kb
Κώδικας Ασφαλείας:
Πληκτρολογήστε τον κωδικό:*
Σχόλιο:*
Bonus William Hill
Bonus Ladbrokes
Back to Top
p1        MSITA member logo small     p7           p12
 

The PMI Registered Education Provider logo is a registered mark of the Project Management Institute, Inc.

Copyright © 2013 OTEAcademy | All Rights Reserved.

 

Premium Templates